Alustamine
Teeme lõbusa arkaadmängu, kus koer ajab konti taga ning peab vältima teisi esemeid. Ava keskkond Makecode Arcade ja klõpsa New Project.

Anna projektile nimi, nt Koer ja kont ning klõpsa Create.

Mängu tegelane ja liikumine
Esmalt määra mängu taustale meelepärane värv. Siis vali tegelane. Minul on selleks koer. Tegelase tüüp peb olema Player. Siis tuleb määrata, et tegelast saab klahvidega liigutada. Kindlasti peaks sisse lülitama selle, et tegelane ei väljuks ekraani piiridest. Ning lõpuks võiks panna paika mitu elu on mängu alguses.

Toit
Nüüd tuleks lisada mängu erinevad esemed, mida koer saaks püüda või siis vältida. Update plokk määrab selle kui tihti uus otsus tehakse. Selles mängus on 3 valikut, nende hulgast võetakse iga kord juhuslik. Saad määrata, millisest suunast esemed ilmuvad ja kui kiiresti. Samuti saad määrata, mis neist on toit. Lisaks saab teha valiku, et kõik esemed valivad ilmumise hetkel y-teljel oma asukoha juhuslikult.

Punktide kogumine
Nüüd pane paika see, mis juhtub siis kui koer tabab konti. Kindlasti võiks saada punkte. Kont ise võiks ekraanilt kaduda. Miks mitte lisada ka väike heliefekt.

Elude kaotamine
Kui koer tabab eset, mis ei ole toit (projectile), siis peaks järgnema elu kaotus. Mängu teevad vahvamaks visuaalsed- ja heliefektid.
