header2-bitiq
 

BitIQ – bitthaaval nutikaks

Informaatika ja digipädevuse õppematerjalid

  • Esileht
  • Blogi
  • Õppematerjal
    • 1. klass
    • 2. klass
    • 3. klass
    • 4. klass
    • 5. klass
    • 6. klass
    • 7. klass
    • 8. klass
    • Bitiklubi
    • Nutikad
    • Õpetajad
    • UKR
  • Kasulikud lingid
  • Minust
  • Kontakt
  • Info- ja andmekirjaoskus
    • Allikakriitika
    • Infootsing
    • Klaviatuur
    • Pilvandmetöötlus
    • Ruutkood
    • Tabelarvutus
    • Tekstitöötlus
    • Teabetekstid
    • Viitamine
    • Vikipeedia
  • Digisisu loomine
    • Animatsioon
    • Autoriõigused
    • Digitaalne illustratsioon
    • Avatud sisulitsentsid
    • Esitluste loomine
    • Fotograafia
    • Heli ja helitöötlus
    • Infograafik
    • Joonistamine ja maalimine
    • Kaardistamissüsteemid
    • Piraatlus ja plagiaat
    • Referaat ja loovtöö raport
    • Teiste autorite loomingu kasutamine
    • Tsitaat ja refereering
    • Video
  • Suhtlus ja koostöö digikeskkonnas
    • Dokumendi ühiskasutusse andmine
    • E-kirja ajalugu ja osad
    • E-kirja koostamine
    • E-kirja saatmine Outlookiga
    • Pilvandmetöötlus
    • Pilveruumi kasutamine veebilehitsejaga
    • Pilveruumi kasutamine nutiseadmega
  • Digiturvalisus
    • Arvuti ja nutiseadmega töötamine ja tervishoid
    • Digitaalne identiteet ja isikuandmed
  • Probleemilahendus
  • Programmeerimine ja robootika
    • CyberPi
    • App Inventor
    • Arkaadmängud
    • Blue-Bot
    • EV3 Mindstorm
    • Codey Rocky
    • Makecode Arcade
    • Makey Makey
    • Micro:bit
    • mBot
    • Programmeerimismängud
    • Python
    • Python ja Tkinter
    • Scratch
    • Scratch Controller
    • ScratchJR
    • Snap!
    • Tokymaker
  • Muu
    • Arvutite ajalugu
    • Digimuusika
    • Matamängud
    • Muud nutikad mängud
    • Pii-päev
    • Põgenemistoad
    • Riistvara
    • Salajased sõnumid
    • Tarkvara
    • Tehisintellekt

Tagasi Joonistamine ja maalimine-le

Paint 3D kasutamine

  • Töölaud
  • Vaate muutmine (suurenda/vähenda)
  • Lõuendi suuruse muutmine
  • Samm tagasi
  • Joonistamine, maalimine
  • Kujundid
  • Salvestamine

Töölaud


Vaate muutmine


Lõuendi suuruse muutmine


Samm tagasi

Nupp Võta tagasi tühistab eelmise tegevuse.


Joonistamine, maalimine


Kujundid


Salvestamine

Selles kategoorias

Joonistamine ja maalimine Digikunst ja Krita Joonistamise keskkonnad Koomiksi tegemine Painti ja Canvaga Paint 3D kasutamine Värviüleminekuga maastikud

Lemmikud

  • Joonistamise keskkonnad
  • Klaviatuurimängud
  • Matamängud
  • Muusikakeskkonnad
  • Nutikad mängud
  • Programmeerimismängud
  • Python
november 2025
E T K N R L P
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« okt.    
  • Wordi nipid, mis säästavad aega ja närve
  • Kus need Learningappsi mängud olid?
  • Loovtöö – puust ette ja punaseks
  • Scratchime jõule!
  • Valgusfestival
  • Kivi-paber-käärid-1-2-3

© 2025 BitIQ - bitthaaval nutikaks.

Made with by Graphene Themes.