Kus need Learningappsi mängud olid?

Viimasel ajal on päris mitu inimest küsinud, et oot-oot, kus sul need Learningappsi mängud olid, kus sai arvutit osadest kokku panna. Kogusin nüüd mõned mängud kokku, et huvilised saaks nuputama minna.

Mängud leiad siit >>>

Loovtöö – puust ette ja punaseks

Loovtöö pole küll ilmtingimata digiteema, aga eks digivahendiga tuleb selle valmissaamise nimel kokku puutuda ikkagi. Kasvõi oma raporti kirjutamisel. Millegi pärast arvatakse, et raport peab olema hirmus pikk ja väga tihti kuulen, et lihtsalt ei tule ühtegi mõtet, mida sinna kirja panna. Mul on üks päris hea abimees loovtööde kirjutajale, panin selle nüüd kooli kodulehele ka üles.

Scratchime jõule!

Tee enda lustiks ja sõprade rõõmuks üks vahva interaktiivne jõulukaart!

Juhendi leiad siit.

Valgusfestival

Indias tähistatakse novembris valguspüha Diwali. Seekord on Bitklubi tegevused seotud erinevate valguslahenduste loomisega. Mida siis proovida?

micro:bit

Võta näiteks micro:bit, ühenda arvutiga ning proovi luua rahustav LED-animatsioon (juhis). Või pane vilkuma südameke (juhis). Või mõtle hoopis ise välja huvitav animatsiooni kujundus. Programmeerimiseks kasuta micro:biti keskkonda https://makecode.microbit.org/#editor.

Halocode

Halocode on võimalusterohkem kui micro:bit. Mõned näidisprogrammid. Näiteks võid helitugevuse abil määratleda Halocode’i LED-ide ereduse.

Või luua programmi, mis kustutab ükshaaval LED-id. Kas suudad kogu ringi tuled sarnaselt kustutada ning uuesti põlema panna? Muuda julgesti värve ja katseta.

Neuron ja Codey Rocky

Neuroni plokid on väga mõnus vahend erinevate lahenduste ehitamiseks. Need kinnituvad magnetiga ja võid mõelda välja väga toredaid valgusteid. Kui võtta appi Codey Rocky saad ehitada näiteks mürameetri (juhis).

Kivi-paber-käärid-1-2-3

Novembris tähistatakse mitmel pool rahvusvahelist mängude nädalat. Bitiklubi teemaks sai tuntud liisumäng Kivi-paber-käärid. See on küll lihtne, kuid igati väärikas mäng, mille vanuseks peetakse sadu või isegi kuni 2000 aastat (allikas Wikipedia). Tänapäeval saab seda mängida kas niisama oma rõõmuks või kasutada erinevate mängude juures otsustamaks kes mänguga alustab.

Mängu tegemist katsetati micro:biti (juhis) ja Pythoni koodiga (juhis).

Programmeerides liikuma

ProgeTiiger kuulutas välja konkursi “Programmeerides liikuma”, mis kutsub igas vanuses õpilasi üles programmeerima liikuma kutsuvaid roboteid. Järgmistel nädalatel paneb ka Bitiklubi esindus pead kokku ning kindlasti valmib midagi ägedat!

Rohkem infot konkursi kohta leiab siit.

Makey Makey ja muusikaprojektid

1. oktoobril tähistati rahvusvahelist muusikapäeva ja 2. oktoobril oli meie koolil 106. sünnipäev. Pidupäevadel sobib igati teha muusikat ja tantsu lüüa. Bitiklubi meisterdaski sel puhul Makey Makey abil põrandaklaveri ning võttis mõõtu tantsuoskuses.

Nutikas spordinädal

Kui on spordinädal, siis ei kõlba ka Bitiklubilistel toas passida. Nautisime mõnusat sooja sügisilma ning mängisime Actionboundi, mille teemaks oli seekord spordiala kiiking. Actionboundi mäng on kooli ümbruses mõnda aega aktiivne ja äpiga leitav.

Kameeleoni suvepuhkus

Bitiklubi huviring alustab sel sügisel 19. septembril. Saame üle pika aja kokku ning esimene tegevus on programmeerimisülesanne. Selleks on lihtne põhjus, 13. septembril tähistati programmeerijate päeva ning ega siis meiegi sellest üle vaadata saa. Sel puhul tegin uue juhendi, kuidas Snap!-is ulaka kameeleoniga tegutseda.

Vaata juhendit siit.

Lihtne GIF-animatsioon

Juhendite hulka lisandus õpetus, kuidas ise joonistada lihtne GIF-formaadis animatsioon.

Juhendi leiad siit.