header2-bitiq
 

BitIQ – bitthaaval nutikaks

Informaatika ja digipädevuse õppematerjalid

  • Esileht
  • Blogi
  • Õppematerjal
    • 1. klass
    • 2. klass
    • 3. klass
    • 4. klass
    • 5. klass
    • 6. klass
    • 7. klass
    • 8. klass
    • Bitiklubi
    • Nutikad
    • Õpetajad
    • UKR
  • Kasulikud lingid
  • Minust
  • Kontakt
  • Info- ja andmekirjaoskus
    • Allikakriitika
    • Infootsing
    • Klaviatuur
    • Pilvandmetöötlus
    • Ruutkood
    • Tabelarvutus
    • Tekstitöötlus
    • Teabetekstid
    • Viitamine
    • Vikipeedia
  • Digisisu loomine
    • Animatsioon
    • Autoriõigused
    • Digitaalne illustratsioon
    • Avatud sisulitsentsid
    • Esitluste loomine
    • Fotograafia
    • Heli ja helitöötlus
    • Infograafik
    • Joonistamine ja maalimine
    • Kaardistamissüsteemid
    • Piraatlus ja plagiaat
    • Referaat ja loovtöö raport
    • Teiste autorite loomingu kasutamine
    • Tsitaat ja refereering
    • Video
  • Suhtlus ja koostöö digikeskkonnas
    • Dokumendi ühiskasutusse andmine
    • E-kirja ajalugu ja osad
    • E-kirja koostamine
    • E-kirja saatmine Outlookiga
    • Pilvandmetöötlus
    • Pilveruumi kasutamine veebilehitsejaga
    • Pilveruumi kasutamine nutiseadmega
  • Digiturvalisus
    • Arvuti ja nutiseadmega töötamine ja tervishoid
    • Digitaalne identiteet ja isikuandmed
  • Probleemilahendus
  • Programmeerimine ja robootika
    • CyberPi
    • App Inventor
    • Arkaadmängud
    • Blue-Bot
    • EV3 Mindstorm
    • Codey Rocky
    • Makecode Arcade
    • Makey Makey
    • Micro:bit
    • mBot
    • Programmeerimismängud
    • Python
    • Python ja Tkinter
    • Scratch
    • Scratch Controller
    • ScratchJR
    • Snap!
    • Tokymaker
  • Muu
    • Arvutite ajalugu
    • Digimuusika
    • Matamängud
    • Muud nutikad mängud
    • Pii-päev
    • Põgenemistoad
    • Riistvara
    • Salajased sõnumid
    • Tarkvara
    • Tehisintellekt

Tagasi Tekstitöötlus-le

Kirjalike tööde juhend ja tekstitöötlus

Kõik kirjalikud arvutil vormistatud tööd peaksid vastama kooli kirjalike tööde nõuetele. Juhend on leitav kooli kodulehelt jaotisest Õppetöö ja Juhendid.

Selgituse kuidas juhendit kasutada ja mida selles peaks jälgima, saad allolevast videost.

Selles kategoorias

Tekstitöötlus Font Kirjalike tööde juhend ja tekstitöötlus Kirjaliku töö jaotamine osadeks Lõigu vormindamine MS Word töövahendid Sisukorra lisamine Tähestiku järjekorras sorteerimine Tekst ja tekstitöötlus Teksti laad Teksti sisestamise nõuded ja fondi vormindamine Teksti vorminguta kleepimise ja vormingu eemaldamise nipid Tekstidokumendi küljendus ja ülesehitus Wordi nipid ja trikid

Lemmikud

  • Joonistamise keskkonnad
  • Klaviatuurimängud
  • Matamängud
  • Muusikakeskkonnad
  • Nutikad mängud
  • Programmeerimismängud
  • Python
november 2025
E T K N R L P
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« okt.    
  • Wordi nipid, mis säästavad aega ja närve
  • Kus need Learningappsi mängud olid?
  • Loovtöö – puust ette ja punaseks
  • Scratchime jõule!
  • Valgusfestival
  • Kivi-paber-käärid-1-2-3

© 2025 BitIQ - bitthaaval nutikaks.

Made with by Graphene Themes.