header2-bitiq
 

BitIQ – bitthaaval nutikaks

Informaatika ja digipädevuse õppematerjalid

  • Esileht
  • Blogi
  • Õppematerjal
    • 1. klass
    • 2. klass
    • 3. klass
    • 4. klass
    • 5. klass
    • 6. klass
    • 7. klass
    • 8. klass
    • Bitiklubi
    • Nutikad
    • Õpetajad
    • UKR
  • Kasulikud lingid
  • Minust
  • Kontakt
  • Info- ja andmekirjaoskus
    • Allikakriitika
    • Infootsing
    • Klaviatuur
    • Pilvandmetöötlus
    • Ruutkood
    • Tabelarvutus
    • Tekstitöötlus
    • Teabetekstid
    • Viitamine
    • Vikipeedia
  • Digisisu loomine
    • Animatsioon
    • Autoriõigused
    • Digitaalne illustratsioon
    • Avatud sisulitsentsid
    • Esitluste loomine
    • Fotograafia
    • Heli ja helitöötlus
    • Infograafik
    • Joonistamine ja maalimine
    • Kaardistamissüsteemid
    • Piraatlus ja plagiaat
    • Referaat ja loovtöö raport
    • Teiste autorite loomingu kasutamine
    • Tsitaat ja refereering
    • Video
  • Suhtlus ja koostöö digikeskkonnas
    • Dokumendi ühiskasutusse andmine
    • E-kirja ajalugu ja osad
    • E-kirja koostamine
    • E-kirja saatmine Outlookiga
    • Pilvandmetöötlus
    • Pilveruumi kasutamine veebilehitsejaga
    • Pilveruumi kasutamine nutiseadmega
  • Digiturvalisus
    • Arvuti ja nutiseadmega töötamine ja tervishoid
    • Digitaalne identiteet ja isikuandmed
  • Probleemilahendus
  • Programmeerimine ja robootika
    • CyberPi
    • App Inventor
    • Arkaadmängud
    • Blue-Bot
    • EV3 Mindstorm
    • Codey Rocky
    • Makecode Arcade
    • Makey Makey
    • Micro:bit
    • mBot
    • Programmeerimismängud
    • Python
    • Python ja Tkinter
    • Scratch
    • Scratch Controller
    • ScratchJR
    • Snap!
    • Tokymaker
  • Muu
    • Arvutite ajalugu
    • Digimuusika
    • Muud nutikad mängud
    • Pii-päev
    • Põgenemistoad
    • Riistvara
    • Salajased sõnumid
    • Tarkvara
    • Tehisintellekt

Tagasi Õppematerjal-le

2. klass

13. märts 2024

KüberNõela link


20. aprill

  1. Wordi harjutus
  2. Sorteerimise mäng
  3. Sõnasegadik

13. aprill

  1. Wordi harjutus
  2. Ristsõna
  3. Linnumõistatus
  4. Boonusülesanded kiiretele

6. aprill

https://view.genial.ly/642bdf2afe471200181a458c/presentation-digitund-kevad-2-klass


9. märts 2023

Kordamisharjutus

Harjutus 1

Harjutus 2

Harjutus 3


19. jaanuar

Eeltöö

Loe hoolega tekst läbi. Tekst avaneb selle lingi alt.

Harjutus 1

Harjutus 2

Harjutus 3

Harjutus 4

Harjutus 5

Lisaülesanne

Kas jõudsid tõesti kõik valmis? Kas õpetajale ka näitasid?

Tubli!

Nüüd võid minna klaviatuurimänge harjutama.


24. november

  • Harjutus 1
  • Harjutus 2
  • Harjutus 3
  • Harjutus 4



2021

10. november

Lahenda ülesanded

  • Ülesanne 1
  • Ülesanne 2

3. veebruar ja 17. veebruar

  • Harjutus 1
  • Harjutus 2
  • Harjutus 3

16. detsember

  • Harjutus 1
  • Harjutus 2
  • Harjutus 3

9. detsember

  • Harjutus 1
  • Harjutus 2

Selles kategoorias

Õppematerjal 1. klass 2. klass 3. klass 4. klass 5. klass 6. klass 7. klass 8. klass Bitiklubi Nutikad Õpetajad UKR

Lemmikud

  • Joonistamise keskkonnad
  • Klaviatuurimängud
  • Muusikakeskkonnad
  • Nutikad mängud
  • Programmeerimismängud
  • Python
oktoober 2025
E T K N R L P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« märts    
  • Kus need Learningappsi mängud olid?
  • Loovtöö – puust ette ja punaseks
  • Scratchime jõule!
  • Valgusfestival
  • Kivi-paber-käärid-1-2-3
  • Programmeerides liikuma

© 2025 BitIQ - bitthaaval nutikaks.

Made with by Graphene Themes.